TorpetMon!

Vi ställde in våra väskor hos Palle innan vi gav oss ut i spåret.
Det var lite "En slank hon hit och en slank hon dit" men vi slank inte ner i diket.
Det känns i andra muskler att vi springer på halkigt underlag.

Vi fick duscha på TorpetMon.
Jag fick ta rum nummer två.
Den sängen såg helt fantastisk ut.
Hög.
Ett berg av fluffiga kuddar.
Mysigt.
Ombonat.
Och med ett fint litet badrum,







Fina detaljer




Härlig utsikt




Sen när jag var piffad och klar stod detta framdukat



ISkall honungsrom från Gran Canaria
ackompanjerad av denna chokladkaka med tillhörande vispad grädde.




Flingsalt ovanpå

Vi pratade böcker också och inte vilka böcker som helst utan böcker från Oceanien.

Återkomsten



Den glömda trädgården

Mörk kust

Dessa tre är alla skrivna av australiensare.
Låt er inte luras av omslagen på de två översta..de är bra.

Annette hade läst en bok som hon inte var så förtjust i, hon rekommenderade en annan men i denna stund minns jag inte namnet på den.
Återkommer.

Kram och ha en fin dag!




Kommentarer
Postat av: malin

oh lyxigt - och vad kul med bokprat! (jag trycker näsan mot bildskärmen för att försöka se titlarna... :) har du lust att skriva ut dem?) kram!

Postat av: malin

boken jag läser heter 'Tidsresenärens hustru' av Audrey Niffenegger (http://www.bokus.com/bok/9789174292008/tidsresenarens-hustru/) annorlunda - bra annorlunda :) jag gillar den mycket

2012-01-30 @ 20:48:07
URL: http://mallafors.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback