Mmm nyss hemkommen

från en härlig bokpratarkväll. Idag var vi hos Ebba. Jag hade inte läst boken trots att vi flyttade fram datumet. Jag hade för avsikt att läsa den under jul och nyår men så blev det inte.
Boken var denna;


Frihet

Efter att ha lyssnat på iaf två tjejer som hade läst den kan jag nog ändå känna mig sugen .Fikan var också god.

Vi har bokat in nya datum för vårens träffar.

28 februari ska vi träffas här hemma hos mig. Vi ska till dess ha läst denna bok,

Norwegian wood


Jag ska fundera ut något gott att bjuda på, jag ska klura lite på det.

17 april ses vi hos Anneli och sen avslutar vi våren hemma hos Cissi den 29 maj.
Datumen är inskrivna i almanackan och nu ska jag klicka hem boken.

Ja, jag vet att jag inte ska men detta är till en bokpratarkväll och då måste jag få klicka mig lite.Eller....

Ha det gott.

Kram och sov gott!


Kommentarer
Postat av: malin

man får alltid klicka hem böcker vännen - alltid

Postat av: Camilla

denna bok har jag ju härhemma kanske man ska läsa den nu också?!?

Kramisar

2012-01-18 @ 20:36:43
URL: http://rainred.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback