Mmmm söndagmorgon

å mitt huvud känns lite tungt...nej, faktiskt inte. Jag mår oförskämt bra med tanke på att vi var på GRANNSKAPSFESTEN igår!

TACK! till Manuel och Co som hade ordnat det hela. Det var tre band som spelade, Dirty Old Bastards, Silvertape och Zigges, alla har de anknytning till området vi bor i.
Glada vänner och ett gott gäng, helt enkelt en perfekt kväll/natt.

Nu blir det frukost och läsning av GP. Varför gick inte Afrodite vidare i melodifestivalen?! Den låten var ju bra.

Jag ska logga in mig på beredskapen igen, tack till Micke som tog över så jag fick parta.

Kram, nu ska jag sms:a Ditte för att bestämma när vi ska springa idag. Jag måste inviga min nya löparjacka :O)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback