Fredag

och jag är ledig!
Vad händer då?
JO; jag vaknar iaf tidigt.
Jag har nog legat och haft lite koll på att Kevin och maken kom sig iväg till skola & jobb.
 
Igår var en bra dag. 
Jag var stand-in på ett jobbmöte.
Igår var det julmat som tack för det gångna året...
Jag har inte varit med förut hihihi
 
Kom till stan.
Mötte Cornelia och vi köpte några julklappar.
Åkte hem, köpte revben och for till Osiris och Jama.
Vi åt där och  gav dem mat.
Vi åkte hem.
Slog in julklappar. 
Myste.
Kollade lite tv, spelade wordfeud. Ja , det kanske finns något trendigare spel men jag gillar detta.
Gick och la mig för jag hade taxitjänsten i natt.
Kevin var ute.
Klockan 01:42 ringde han, ville bli hämtad.
 
Klart att jag körde hem ett par av hans kompisar också.
Det gick inga vagnar.
 
Nu ska jag fixa mig kaffe och sen ska jag läsa tidningen.
MEN före det ska jag boka ett par träningspass.
 
Kram
 
Dagen idag innehåller några saker som måste göras.
Paket ska hämtas.
Saker ska köpas och jag ska kolla igenom julklapparna.
Det gäller att vara rättvis.
 
Vilka spelappar är trendiga nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback