tänk va saker förändras..

Jag skrev i lördags om att huset var så tyst.
Knappt hade jag klickat ut det inlägget i cybervärlden innan det hände.
Telefonen ringer.
Jag hör gråt.
Jag blir stel och rädd.
Felicia är i andra änden.

Hon har krockat på väg till stallet!

Det var trafikkaos på vägen ut mot Torslanda för att det hade blivit en vattenläcka.
Trafiken fick ledas om.
Låssbyvägen, en smal väg som inte är gjorde för så mycket trafik.
Köer.

PANG!
Hon hinner inte bromsa utan kör in i bilen framför.

Moppen tar värsta smällen.
Den e inte grann´

MEN bäst och viktigast av allt är att Felicia inte skadade sig.
Hon var chockad när hon ringde.
Antonio som var klar med träningen var snabbt på plats.
Pappatröst.
De kom hem.
Lite skrapsår på knäna.
Ledsen.
Kall.

Antonio kunde senare åka ut och hämta hem moppen med släpet.

Papper skrevs igår med tjejen som satt i bilen.
Allt är klart.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback