Måndagmorgon

och regnet öser ner!
Vart tog solen vägen?

Det var allt segt att gå upp imorse.
Klockan ringde och jag fattade ingenting!

Imorgon är jag ledig igen.
Skönt.

Jag önskar att häxan-skurtant dyker upp imorgon.
Felicias rum behöver bli besökt.

Matchen igår...vad kan jag säga annat än att :
Ut med domaren och in med Nalle Puh,
han kan döma för det kan inte du!

Martin Hansson!
Hands?
Nja, senast jag gick i skolan tror jag den delen av kroppen kallades bröstkorg men rätta mig gärna om jag har fel.

Ta en bok och kryp upp i en mysig hörna, drick lite gott te och njut av dagen.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Är det svårt med dagarna Bettan??? Då har du varit ledig alldeles för länge :-)



Ha en skön ledig dag, vilken veckodag det än må vara! Hoppas kakorna blir mumsiga. Ser lagom onyttiga ut!

2012-04-10 @ 09:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback