Känner mig lika pigg som

denna söta ekorren jag såg på min morgonpromenad.
Igår sprang jag tillsammans med Ditte, Hedvig & Felicia.
Skön runda.
Mitt onda i framsidan vaden från i söndags var borta.
Det onda kom nog från att jag hade använt mina favvosar Conversen förra veckan.
Hedvig blev förvånad över att de , skorna, fanns när jag och Ditte var unga!!
Bra saker går aldrig ur modet.
När jag kom hem blev det fotboll.
RealMadrid - Bayern
en spännande match men när det gick till straffläggning gav jag upp.
Jag tycker att det är så trist när det blir det som ska avgöra matchen.
Det känns för mig inte särskilt fair.
..RealMadrid förlorade..
I pausvilan låg jag på Cornelias spikmatta.
Fotbollen såg jag, liggandes i Cornelias säng, tillsammans med döttrarna.
Nu är det snart skola som gäller.
Värmer upp fingrarna med att blogga ;O)
'
Idag är det vetenskapsfestivalen som vi ska besöka..
Svårt tror jag men skam den som ger sig.
Jag ser fram emot att snart få göra slutpraktik.
Ja, till hösten är det men jag vill ut och pröva mina vingar i detta nya.
Ha en fin dag!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback