Lördag förmiddag

Skönt att vakna av sig själv.
Utvilad.
Felicia jobbar idag så jag körde henne till Frölunda.
Hon kom hem sent igår, hon hade varit med skolan på Flyinge.
Hon hade haft en fantastisk dag.
Kevin var med kompisar hela gårdagskvällen och blev hämtad samtidigt med Felicia.
De killarna ska på något event ikväll, disco som det hette på min tid ;O)
Cornelia går runt och myser i sin OnePiece.
Hela hon strålar av lycka över att ha en sådan.
Jag har läst att den skapades av några unga norrmän som saknade det ultimate "bakfylle-plagget"!
Det blev starten på deras företag och det var tydligen rätt i tiden, de har en egen konceptbutik i Arkaden.
Nu är frukosten bortdukad.
Kaffet puttrar för att tas med till dagens fotbollsmatch,
Vi ska vara stand-in för en av våra vänner som ska på kalas.
Ikväll vankas det middag hos vänner vi inte träffat på länge.
Det ser jag fram emot.
God mat, gott att dricka i goda vänners lag!
Den ultimata kombon.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback