Summering av helgen

WOW!
Fantastisk!
Underbar!
Rolig!
Skapande!

Denna helgen gick inte av för hackor.
Fredag var det mys hos Nelita, goa drinkar och mysig plockmat.
Vi pratade och lekte.
Underbart roliga lekar, önskar att jag hade varit snabbare med att filma...eller inte..
Jag körde, för Cornelia var på vift i stan och skulle hem.
Antonio blev kvar ett tag till.

Lördagmorgon,
frukost och läsning av GP.
Promenad med Zigge,
sen gick Ulrika och jag ner i källaren där vi tillbringade dagen med att
SCRAPPA!

Det var så härligt, att sitta och inspirera varandra.
Skapa och vila tanken i något vackert papper.
Se på foton.
Vi tog någon paus för fika
Nelita anslöt sig.

Antonio serverade middag sen åkte han till en arbetskompis för en killkväll.
Det blev lite mer pyssel för att sen bli en kväll i Tvsoffan med godis , vin och tre fina kusiner!

Söndagmorgon, frukost med GP och en promenad i solen innan vi gick ner i källaren igen.
Oj, va vi har pysslat,
gjort almanackan för nästa år, dock saknas det lite foton men grunden e klar.
Julkort.
Födelsedagskort.
Mycket prat, skratt och massor av påfyllnad av härlig energi.

Söndag betyder löparkväll i Skatås,
jodå, det hann jag med, dock blev det rundan längs med kajen här hemma.
Fina kusin Mia kunde inte så då sprang Ditte och jag hemmavid.
Härligt.

En mysig avslutning på helgen i soffan blev det.
Tidningsläsning och mys.
NCIS

WOW! vilken fantastisk, underbar, rolig, skapande helg jag har haft.

Kram


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tack! För att jag också fick en alldeles underbar helg med kreativt skapande, hundpromenader och många goa skratt! (vinet var inte så illa det heller ;) )

2011-11-21 @ 11:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback