Hämtade ett paket nu på morgonkvisten....






Nu har jag fått hem dessa godingar.
Jag ska dock börja med boken Spill som e den som ska avhandlas först.

Jag hörde i söndags på TV4 om en annan bok.
"Vi som skulle bli gamla tillsammans"
Skriven av en kvinna som mitt i livet via genprov får veta att hon bär på sjukdomen, Chorea Huntington.
Danssjukan.
Den bara måste jag läsa.

Vi som skulle bli gamla tillsammans

Maria är 33 år och lever ett bra liv i en svensk småstad tillsammans med sin man Erik och åttaåriga dottern Julia. Att det finns en på sikt invalidiserande och dödlig sjukdom i hennes släkt är inget hon oroar sig nämnvärt för. Men när hennes pappa...
Klippt från
www.bokus.com              

 

Ha det gott, nu ska jag fixa lite ,innan det är dags att åka till jobbet.

Idag är jag elev. Jag gillar det. Lär mig massor. Så kul.

Kunskap e alltid bra att ha..
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback