..fredag....

Jag tror jag är Sveriges tröttaste Elisabeth...Jag säger bara..jobb..

Ja ja nu är det fredag och jag ska gå till jobbet snart.
Jag skulle ha varit på bokprat igår men ja ,jobbet ville annat.

Idag har jag klickat hem den bok som vi ska läsa till nästa träff.


Den här ska vi läsa:

Karlstad zoologiska

"Vi var alltid ute på landet om somrarna. Vi åkte inte på någon semester, vi åkte ut till landet och där var vi. Alla tre, jag och mamma och pappa, trots att mina föräldrar var skilda sedan flera år tillbaka. Vi sov i samma säng i sommarstuga...

Så bra när andra väljer för mig, då får jag nytt att läsa.
När jag ändå var på
www.bokus.com så klickade jag hem några till.

Vill Du veta vilka?



Ett öga rött


Lila hibiskus


Marshmallows till frukost

Förbjuden frukt



Pepparkakshuset

En riktig Elisabeth blandning!

Jag har nog allt ett par böcker som ligger på vänt...Gillar att ha böckerna som ögongodis,I fina högar.

Nu ska jag kolla nyheterna och sen ska jag piffa mig. Vi har up-dressed friday ,så idag gäller det!

Nylonstrumpa och klackskorna PÅ! ;O)

Kram


ps Om DU har läst någon av böckerna vore det roligt om du skrev vad du tyckte om den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback