Vi gjorde det igen..

Sprang!!
Kevin och jag fick med oss Marie, grannen, ut på en ca 7 km lång löptur igår kväll.
Fantastiskt skön känsla när man kommer hem.
Att det är gjort.
Att jag klarade det.
Att vi hade skoj och njöt under tiden.

Mmmm, nästa gång ska jag hinna dra iväg ett sms eller två till två andra grannar som jag kan tro vill haka på.

Nu är det en ny dag och solen värmer redan.
Cornelia och Antonio ska till Ullevi ikväll för att se matchen
Sverige - Mexico.
Hoppas det blir en bra match och att Sveriges damer vinner.

Jag ska iväg till jobbet strax.
Det börjar klinga av lite i almanackan.
Det skulle sitta fint att hinna sortera några pappershögar före semestern.
Skönt att komma tillbaks till ett rent skrivbord.

Ha en fin dag.
Ut och njut i solen!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback