Fredag

Idag var det första dagen på länge som jag var inne på kontoret.
Jag har haft almanackan fylld av uppdrag och skola.
Det var skönt att sitta ner och ta igen sig i pappersarbetet.

Min chef kom förbi rummet.
Hon vet att jag till er sagt att hon e glad om hon inte ser personalen, för att det betyder att vi är ute och tolkar.
Idag sa hon:
-Hälsa alla dina vänner att jag är glad att se dig/er!

Det är ett sorgligt kapitel detta med min chef.
Hon ska sluta hos oss.
Istället ska hon göra fantastiska, modiga saker som jag önskar henne all lycka med
MEN jag kommer att sakna henne. Massor.

Imorgon blir det först fotboll.
Cornelia ska spela på hemmaplan, Färjenäs.
Sen blir det kalas.
För hela slanten.

Kevins årliga grill!

Har varit en sväng till farbror Jack, marinadernas mästare.
Säger bara:
-Mmmmm gott gotti gott gott!

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback