Måndagmorgon....

eller kanske snarare förmiddag.
Antonio började jobba idag :O(
Jag vill ha sol och värme!
Jag får ringa barnens kusin Oliver för att höra vart han skickade sin beställning på fint väder till sin lillebrors namngivning.
Igår hade vi en städsöndag.
Det var behövligt.
Vi såg fotboll också.
Häcken - GAIS.
Ni som har läst tidningarna eller sett på TV vet att det  blev förlust för GAIS.
Det var en spännande match, tät.
Även om det fanns tankar om domaren...
Jag hörde denna ramsa från några barn nära mig...
Ut med domarn´
In med Nalle Puh
Han kan döma
Det kan inte du
Direkt efter matchen blev det grill här hemma med Mats och Mia samt Maria och killarna.
Hugo stannade kvar och hade en soft kväll med kusinerna.
Mysigt.
Jag tänker också på att jag måste snöra på mig skorna igen. Ut och springa.
Inte "unna mig" godsaker varje dag.
Jag fick några påsar av Jessica innan hon åkte.
De får bli min mat de närmsta dagarna.
Vill komma tillbaks till "spåret" igen.
Jag tänker också mycket på vårt grannland och allt de som hänt.
Igår på matchen hölls det en tyst minut och det kändes bra.
Att tillsammans med så många andra stanna upp och reflektera.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Mia

Godmorgon



Vi borde alla bo på Östkusten för där lyser solen.

Vilka fantastiskt fina bilder på dig och Antonio från förlovning.



Kram Mia

2011-07-26 @ 09:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback