Måndagmorgon

Huset e tyst, jag är ensam hemma. Skön start på arbetsveckan att vara ledig! :O)

Antonio och barnen tassade tysta upp imorse.Jag hörde de låångt borta men jag somnade om och vaknade nu vid tio tiden.Skönt.

Helgen kom och gick. Vi fick gjort en del. Finns en och annan väska kvar att packa upp, läs min och Antonios.
Felicia har varit med kompisarna i Torslanda. Kevin har hängt hos Filip och Cornelia har både tränat, varit med kompisar och spelat match!

Jag ska försöka behålla mitt lugna tempo som jag har i kroppen.Det som jag ska förändra är allt intag av pasta, ris och pommes. Magen min är stor som en ballong efter alla kolhydrater som frodas i dessa ting. 
Idag ska jag också surfa in på Bokus.com för att klicka hem böcker .Det vill och behöver jag.

Ska nog slå en pling till min bror, kolla om jag kan komma till hans jobb och mangla lite lakan!
Och ringa fina moster Maggan för en pratstund.
Ha en bra dag!
Kram Elisabeth 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback