Igår kväll

hade jag en fantastisk kväll på TorpetMon!
När jag gick upp till torpet från vagnen kändes det som om jag var på väg till en kompis.
Jag gillar verkligen det huset, den miljön och allt det fina Palle bakar/lagar.

Marie!
En tjej jag träffade hemma hos Nelita för ett år sedan.
En kvinna jag är glad att jag har mött.
Jag får energi av att vara med henne.

Hon började med att leda oss i en kort meditation.
Vi skulle för vårt inre gå längs en stig upp på ett berg.
Under tiden vi gick skulle vi se ett djur och en blomma.
Ett träd.
Jag såg två ! djur,
en koalabjörn och en apa.

Den första står för:
"Frid i sinnet skapar frid i kroppen.Ge dig själv utrymme att hämta andan.
Gåvan till mig var att koppla av."

Apan står för:
"Ge utrymme åt kärleken eller din älskade i ditt liv.
Gåvan till mig var livslång kärlek!"

Blomman jag såg var en hibiskus.
Den står för "skönhet kommer innifrån. Jag ger mig själv det jag behöver.
Jag är nöjd , jag är vacker"

Tallen jag såg på mitt berg står för:" gör alltid bruk av din visdom. jag är stolt över allt jag kan.!

Mmmm ord att tänka på.

Namnlapparna var det som kom sen.
Jag har varit med om detta tidigare och det är alltid så spännande.
Vi har skrivit våra namn på varsin lapp, lagt dem i en skål och sen drar Marie en.
Hon håller den i sina händer och talar om vad hon "känner".
Mina ord var följande:
OK "så här är det"
dirigent, organiserar
hit och dit, växlande
jämnt flöde, nu fixar vi detta och sedan detta osv
trivs med detta men det kan ibland vara tröttande
är i mitt esse
positivt
intuitiv, hör saker i mitt vänstra öra
mycket prat där
någon pratar med mig, ger mig inspiration
har en medial förmåga som jag kan utveckla
mycket som tas tag i
sitter inte längre stunder i soffan
tar gärna av mig skorna
ser färger
ser bilder
clairvoyant

Vi avslutade kvällen med healing.
Det var såå skönt.
Tack till Wenche för den energi jag fick.

En fantastisk kväll ,i ett fantastiskt hus, med en fantastisk Marie, tillsammans med fantastiska tjejer!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar haft det bra. :)



Är det ngn speciellt bok/böcker som du är nyfiken på? Ngn du verkligen INTE vill ha?

Har du alla som ligger på topp tio listan??



//Din hemliga bokvän som har väldigt svårt att hitta på vad för böcker att skicka till dig

2011-12-01 @ 21:15:21
Postat av: moster

Vad härligt med en fin kväll det är du värd. Känner Marie dig sedan länge, det var ju precis du det hon kände när hon såg ditt namn. Kram Möster

2011-12-02 @ 10:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback