Fredag

idag var en sådan dag på mitt jobb när allt blev inställt/avbokat.
Det e inte kul. Ibland kan det vara skönt att sitta på kontoret men efter ett par timmar framför datorn får jag myror i brallan.
Vi har inte speciellt mycket administrativa saker som måste göras. Jag ska vara på ute på uppdrag.
Det är det som är mitt jobb.
På eftermiddagen var jag tvungen att gå ut för att få lite frisk(?) luft.

Jag handlade på vägen hem och nu är det fredagsmys i soffan som gäller.
Jag håller tummarna för fint väder imorgon.
OM solen skiner ska jag sitta på altanen och läsa. Sola .Dricka kaffe.

..regnar det ska jag...städa.

Ha det gott!

Jag vill också utbringa ett Hipp Hipp Hurra för Ulrika som fyller år idag.
Nu är vi lika unga i ett par månader :O)


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Tack för grattishälsningen! Visst är det skönt att va 25 ;)

2011-08-20 @ 09:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback