Varför min väska väger bly....

Jag tror att många med mig har ett survival - kit i handväskan.
Det som på teckenspråk uttrycks bäst med "hyff -bra - att - ha - saker"

Vad har du i din?

Allt detta hade jag i min idag på morgonen.

Ärligt så hade jag flera bajspåsar till hunden..

Två eller tre, vita påsar, från färjan till Santo Antao! Kräkspåsar.

Ett fack tömde jag aldrig, det är det som innehåller pennor. Många pennor.Pennor för olika tillfällen...

Jag har, om man kan förstora bilden, skrivit vad de olika sakerna är. Jag använde mig av pennan i "Paint" vilket gör att det ser ut att vara skrivet av någon som nyss lärt sig skriva.

Ni som känner mig vet att jag kan bättre än så ... men att skriva med musen e inte enkelt!
Pröva så får du se!

Berätta nu för mig vad din väska innehåller.

Barnen har påsklov och jag börjar sent.
Tror ni att jag kunde sova längre för det? Antonio smög ner till undervåningen men då vaknade jag av att sängen kändes öde.
Igår hade jag gjort vad som helst för att få lov att sova och idag när möjligheten fanns kunde jag inte.
Typiskt.

Solen värmer min rygg när jag sitter här vid datorn.
Jag har flyttat ut några plantor till altanen nu på morgonen.
De behöver värme för att skapa sin fotosyntes eller vad det nu heter.
De ska börja ta sig , helt enkelt.

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback