Julafton!

God Jul!

 

Vi åt en jätte god frukost, gröt.

Sen slappade vo och kollade på lite fotboll.

Gud så härligt att slippa vara stressad.

Efter en stund bestämde vi oss för att åka till stranden och bada.

När vi var framme fick vi var sin julklapp, jag och Felicia fick var sitt snorkelsätt

och Kevin fick en bodyboard.


Vi byte om snabbt och testade våra julklappar.

Det var väldigt bra vågor för Kevin att åka på.

Det var lite svårt att snorkla för vågorna gjorde så sanden yrde men det var jätte härligt.

Efter en stund kom pappa och badade, sen kom mamma.

Vi badade länge sen gick vi upp och fikade, kex, vatten och lite chips.

Sen hoppade vi barn i vattnet igen.

När jag gick upp såg jag ut som ett russin, mina fingrar var helt skrynkliga

till och med min över läpp var skrynklig.

Sen var vi alla trötta så vi åkte hem.

Vi åt lite sen kollade vi lite på fotboll.

Sen öppnade vi julklappar och åt lite julgodis.

Jag fick lite hemlängtan för jag saknade den goda julmaten och julgranen.

Men det var ändå jätte kul och Felicia var nisse och fick dela ut julklapparna.

Jag blev jätte glad för mina.

 

Goda jul kramar från Cornelia!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback