En forsta halsning

 

Oj vilken röd näsa jag har! :O)

Att jag inte lär mig....Trots att vi bara var två timmar på stranden ser vi, jag och barnen ut som små tomater i ansiktet. Jaja vad gör man inte för brännan ;O)

 

Idag är det fredag, min födelsedag. Den har varit varm och mobilen har surrat hela dagen. Jag har fått många hälsningar från kalla Göteborg. Det gör mig glad att ni tänker på mig.

 

Vi har tillbringat dagen i byn.Läst, vilat i skuggan på taket.Druckit en kall öl :O)

Nu ikväll är det en överraskning på gång. Vad kan det vara tro? Kanske ett besök på den lokala restaurangen? Det finns faktiskt ett par tre stycken i vår by.

 

Imorgon hoppas vi på att bilen e fixad och att vi kan ta oss till stranden. Fiska.Promenera.Leta snäckor. Njuta av dagen.Vara.

 

Kram från en myckt nöjd Elisabeth

 

ps födelsedagspresenten får jag använda när jag kommer hem...Koftan e lite väl varm här men den e sååå fin.

 

 


                                       Stranden i Sal Rei, Visst är den fin?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback