En annorlunda jul!

En annorlunda jul

Igår var det julafton i sverige, det firasdes här med, med presenter och julgodis.

Idag är det julafton i byn och man kan säga att det firas på ett annorlunda sätt, Det kändes som att hela byn var ute och festa igår natt.

Hög musik, prata, skratt och massa annat precis utan för huset, inte så lätt att sova ska jag säga.

Idag ska vi bara vara hemma och ta det lungt förhoppningsvis, är lite trött efter alla utflykter och strand besök.

 

Igår var vi på stranden hela eftermiddan, vi öppnade varsin present och sedan var det så klart saker som vi kunde använda i vattnet.

Kevin fick en bodyboard av mig, jag och Cornelia fick varsitt snorkelsätt och det kom till användning direkt.

 

 

Nu har det snart gått två veckor och jag har faktiskt lite hemlängtan! Saknar alla kompisar och familjen och Zigge, men men jag får hitta någon annan hund att gosa med ett tag, Det finns så mycket söta gatukorsningar här. Det är nog ingen som vet vad det är för ras på hundarna i byn.

 

God Jul alla!

Kramar från Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback