Fredag

Vissa dagar hinner man mycket. 
Igår var en sådan dag.
Vaknade ganska tidigt 
Satte mig på altanen i solen med kaffe och bok.
Antonio skulle jobba så han satt m en dator inomhus.
Kevin körde till Ljungabolet. 
Felicia kom efter ett tag.
Jag fick göra inbakade flätor på henne.
Det var det länge sedan jag gjorde. 
Hon har ljuvligt fint hår. 

Läste lite till.
Cornelia kom.
La sig brevid Felicia och somnade en stund.
Hon lyckades bli solbränd på en kvart.
Hennes pigment e otroligt.

Jag körde Felicia till jobbet.
I Eugenios bil då han hade vår.
Fredrik från Vara kom förbi och lämnade äggkartonger. Travar.

Hem.

Antonio och jag eller mest han ritade kök till vårt hus på BoaVista .
Vitt. Ganska enkelt. 
Lådor.
Skafferi.

Sen åkte jag m grannen Marie för att handla till lördagens Team Always träff 
Mat.
Dryck.
Lämnade av allt där vi ska vara...vilket jag inte tänker skriva nu då någon kanske läser det här.

Hem.
Fika.
Packa lite lådor.
Sen Ikea 


6 madrasser till våningssängar. 
Ett kök -modell mindre.
Kökssaker.
Handdukar. 
Sängkläder 
Blommor till balkongen. 
Krukor.
Ljus.
Servetter till 50årsfesten den 17 dec!!
Och lite annat smått och gott.

På vägen hem hämtade vi ett kyl/frys hos en granne.
Den mannen gillade att surfa så han vill gärna hyra vårt hus när det är klart! 

Hem.

Köra Kevin och hans kompisar på fest.
Via BK - hem. 

Eugenios Gilson Antonio Cornelia och jag åt.

Pyntade lite på balkongen 
Rastade Zigge 
Sen ramlade jag ner i soffan.
Ett avsnitt White Collar sen var det sängen.

Idag lördag lyser solen och jag ska på tjejträff. 
Marie har ordnat allt- jag har fixat nåt litet.
Nu ska vi ha en fantastisk dag.
Solen lyser och det passar oss perfekt 
På m solglasögonen.


Zigge njuter av solen.



Frittilaria. Kungsängslilja.
Fotade i svärfars trädgård.


Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback