Bilderna jag tänkte visa Dig

Här är bilder på huset. Magiskt så fint det kommer att bli. Stort. Öppet. Luftigt. Fint. Vårt hus - bara vårt.

Vackra blommor i vår by. Antonio och Fernando gör i ordning för våra träd på utsidan huset.
Caipirinha som vi drack på Tempre DNorte - så god.
Trädet vid kyrkan. Stranden vid Alisios.

Gymmet i närheten av vårt hus. Åsna på promenad i Rabil. Den verkade vara ute på promenad. Jag på stranden på Alisios.
Sanya Monica Beach. Så fint. Så lång. Så öde - än så länge. Ruin av ett hus nära stranden. Där hade någon ett sommarhus för länge sedan. Idag är det bara rester kvar av det.

Nu när jag kommit på hur jag kan hitta alla mina bilder så kommer jag att kunna lägga upp fler.

Cornelia kom med ett bra fösta härom dagen. Åka till stranden efter jobbet och äta middag. Alla tre njöt av mat och sol i ett par timmar.
Sävvik.
Fina täcket jag köpte av Hovisloppis var med. Milda mjuka färg. Svalt att ligga på.

Nu är gräsmattan klippt. I glaset bubblande vatten.
Ska strax gå in och röja lite. Det behövs vill jag lova.
Middag med Conelia som jobbar sent. Felicia säljer glass och killarna jobbar på BoaVista.
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback