Idag

Har det varit så varmt att vi mest varit inne.
Legat å pustat.

Nu ikväll är det skönt ute.

Jag och barnen roade oss. 


Lek på praça. 

Spedida.
Lika älskat som jobbigt.
Att säga Hej då.
På återseende .
Kommer alla att finnas kvar när vi kommer hit?
Nästa gång. 

Alla kommer.
Ung som gammal.
Det vinka. 
Kramas om.
Igen.
Och jag...jag gråter.
Gillar inte att säga hej då.
Vill helst börja gå nu ikväll. ..mot SalRei. 

Nä det funkar inte.
Jag får Helt enkelt grina.
Imorgon vid kvart i tio kan Du tänka på mig.

Kram 

Kommentarer
Postat av: Kusin Mia

Ni ser ut att ha det fantastiskt !
När kommer ni hem ?

Kram Maria

Svar: Imorgon onsdag är vi hemma!
Elisabeth T

2016-01-12 @ 14:14:41
Postat av: Kusin Mia

Hej Antonio och Elisabeth

Ni ser ut att ha det fantastiskt !!

Kram Maria

Svar: Det har vi haft !
Elisabeth T

2016-01-12 @ 14:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback