Mmm torsdag

och jag börjar lite senare idag. 
Det är skönt att inte alltid börja vid samma tid.
På morgonen kan jag få lite egen tid här hemma.
Tystnaden.
Idag är det två flickor hemma.
F som börjar jobba vid 14-tiden.
Och C som är sjuk.
Jag börjar bli orolig för att hon med täta mellanrum får feber, känner sig hängig.
Det är kanske dags för ett besök på vårdcentralen.
 
Det blev nybakta frallor till frukost idag.
Känslan när smöret smälter....
 
K är på g till skolan och A till jobbet.
Jag ska piffa till mig inför jobbet.
Håret står på ända.
Jag la mig med fuktigt hår och då tenderar jag att ha konstiga frisyrer när jag vaknar!
Jag och Ditte tog en löprunda igår kväll.
5 km.
Skönt.
Jag var orolig för hur det skulle gå då jag känner mig förkyld men det var inga problem.
Är jag månne allergisk?
Inte vet jag.
 
Idag har jag två uppdrag.
Ett tecken och ett skriv.
Det är roligt.
Jag älskar verkligen mitt jobb.
 
Ha en fin torsdag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback