Rörigt

Har det varit här hemma. Kevin och Cornelia tog ju tag i badrummet och igår gjorde de det sista.


Nu sitter handfatet fast. Det borrades och fixades.
De e ett grymt team.

De har kul tillsammans.


Äntligen är hyllan uppe. Fastborrad och det blev sååå fint! 🥰

Nu ska Cornelia göra en tavla/text att sätta i ramen.


Prinsen hittade ett täcke att lägga sig på. ❤

Vad gjorde jag?
Lagade middag- halloumigryta, recept fr Marie.
Blev så gott. Nytt för oss.
Kevin fick med sig matlådor.


Sovrummet fick nya gardiner. Ombonat. Höstigt.
Jotex levererar.
Och Rusta, älskade butik, där fanns kudden.🥰
Den mönstrade,  jag blev kär vid första ögonkastet.


Mammografi på vägen hem. Vilken lyx att få denna så viktiga undersökning helt gratis.
Någon minut tar det. Mer obekvämt än smärtsamt.
Kläm. Kläm. Klart.
Svaret kommer via Kivra.
I väntrummet scrollade jag instagram - där läste jag ett inlägg som gjorde mig lycklig och varm.
Åsa, gift m min brorson Magnus hade fått besked att hon är cancerfri!
Hon drabbades av bröstcancer ifjol . Hon har kämpat och tagit fighten. Och vann! 🎉
Hon firade beskedet med att köpa en moccamaster. Den är hon så värd.

Jag rastatde Zigge.
Njöt av att höra Kevin och Cornelias tjôt. Skratt.
De är duktiga, kunniga och modiga som gör saker de inte har gjort förut. Och resultatet blir lyckat.

Cornelia hade tidigare under dagen fixat klädkammaren aka walkincloset på fint språk.


Det blev så fint, ljust och strukturerat.
Cornelia kan detta m färg, form och struktur.

Idag torsdag , tvättar. Börjar sent. Har en påse m kläder till kollegor då C har rensat bland sina kläder.
En burk m picklad rödlök till Michael.
Lite pyssel/klistermärken till Saras döttrar.

På vår arbetsplats byter vi saker med varandra.
Delar med oss.
Blomman, elefantörat, på hyllan har jag fått av Jennifer på jobbet.

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback