Dagarna går

Det är jobb. Promenader m Zigge. Mat som ska lagas. Disk som ska tas om hand.



Börjat lyssna på ny bok.

När jag närmar mig hemmet ser jag denna. 



Kevins bil,  han e hemma hos oss. Mysigt.


Möts av detta när jag kommer in.
Cornelia har varit på IKEA.  Körde dit själv!
Köpte nytt handfat m tillhörande underskåp.
Nu e syskonen i full färd m att demontera och montera nytt.
Hallen e ett enda kaos av verktyg och badrumssaker.
Jag ler.
Felicia har hört av sig. Hon e på väg till oss.
Vill hänga lite.


Jag fick denna bild av Dennis tidigare.
Den dammsugaren behövde verkligen en ny påse!  😂😂
Dennis tränade innebandy medans hon var hos oss.


De skruvade. Monterade.
Svor lite och skrattade.
Jag lagade mat.


När det var klart att lyftas in upptäckte de att kranen var för hög.
Då gick luften ur dem.
Vi åt mat.
Ny energi.
Mot...

Inköp av ny kran. Blev lite old school - tvågreppsblandare. Så fin.
Hem.
Kevin åkte för att träna. Felicia och jag rastade Zigge.
Kevin kom tillbaka och vips så var allt på plats.
Eller nej ,det ska skruvas upp en hylla och fogas lite.
Det blir på lördag. 

Fantastiska barn ❤❤❤


Fogen ska målas vit. Tidgare ägare hade målat runt skåpet .




Blir så fint 🥰

Luftigare utan de stora skåpen som satt på väggarna. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback