Måndag, tisdag

Jag är trött. Såå trött.
Vintertid. 
Mörker.
Trött.
Sa jag att jag är trött?
Av måndagens tre uppdrag blev två utförda. Inställda uppdrag - trist.
Försökte få ihop min skrivtolksdator m en ny platta via min mobil.
Men nope.
Inte ens Henrik löste det.
Jag får pröva igen. En annan dag.
Hem.
Cornelia hadr röjt här hemma. Tvättat .Jag rastade Zigge. Sen for vi till Hornbach.
Hemma åt vi mat. Såg ett avsnitt.
Sen ville jag gå å lägga mig.
Kl 18:15!!!

Tog mig i kragen och fick fixat ner två lådor till förrådet. Slängt skräp.
Bäst att passa på när infallet varar.

Fotbollsgalan.
Sen, sen fick jag äntligen lägga mig.
Nu är det tisdag. Zigge e morgonrastad.
Kaffet urdrucket. Jag ska m bussen för att hinna mitt tåg.
Ha en fin dag.
Kram fr tröttmössan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback