Johan

Mitt första syskobarn. Min brorson.
Min "lillebror"
Idag fyller han år. 39 år.
Han är pappa till tre söner. Matteo. Nathan. Och Dorian.
Gift m Eva.
Han älskar idrott, i synnerhet fotboll.
Han har spelat/spelar fotboll. Handboll.
Han gillar öl. Att laga mat.
Prata.
Han e fadder till Kevin. 
Går i skola - trafikskollärare. Till våren hoppas vi hans dröm blir sann - polishögskolan.
Testerna e klara. Väntar på antagningsbesked.
Han och hans familj åkte med Kevin och mig till Kapverde.
Där fick han laga mat, se hajar och sköldpaddor. Spela fotbollsmatch utklädd i kvinnokläder.
Drick öl. Tjöta.
Det var första men inte sista gången han reser dit.
Han gillade BoaVista och byn. Livet där.

Hurra för dig Johan! 


Och fina Vincent fyller 7 år idag! 🥳

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback