Fredag

Blev till en lång och innehållsrik dag.
Zigge väckte mig tidigt i vanlig ordning.
Promenad.
Frukost och sen mot jobbet.
Vi söker kollegor och jag är med på intervjuer .
Tre stycken idag.
Olika personligheter. Olika approach. Olika syn på tolkning.
Spännande men också tröttande.
God lunchmat - lagad av Cornelia.
Ett uppdrag innan jag tog helg.
Ingen öppnade. Helt öde. Satt i 20 minuter i en trappuppgång. Ingen tolkanvändare kom.
Tillbaks till tc, mailade samordningen att ingen kom.

Sms.
Bestämma plats.
Möta upp.
John Scotts blev det.



Marie kom direkt efter sitt sista uppdrag. Sofia hade ett möte m USA i örat när hon kom.
Ett glas vin vlev till en apple sour som blev till en till.
Aw när den är som bäst. Direkt efter jobbet. Möta upp vänner.
Prat om livets innehåll. Stort som smått. Allvar å skratt.

Bussen hem.
Sms från Cornelia - hon skulle möta upp gamla kollegor. Födelsedagsfest.
Zigge var rastad av henne och Felicia. Långpromenad.
Jag hade just hunnit landa i soffan när nyckeln sattes i dörren.
Kevin.
Vi tog en promenad till torget, köpte pizza för det var han sugen på.
Hem.
Idol.
Och sen "lånade" vi Dennis pappas CanalDigital.
Loggade in oss för att se fotbollen.
Kevin och jag i varsin ände av soffan.
Sverige - Rumänien 2-0.
Det blir EM nästa sommar. Kul.
Kevin åkte hem. Jag låg kvar i soffan ett tag innan jag gjorde förflyttningen till sängen via tandborstning.
Somnade gott.
Hörde när C kom hem.
Nu lördag.
Tv:n ska upp idag, lånat slagborren. Ska köpa skruv till väggfästet.
Kevin ska hjälpa oss.
Promenad m två vänner kanske det blir i eftermiddag.

Nu ska jag sätta på kaffet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback