Studentfirande

Först hos fina Nadine.


 Nadine , Candy och Jennys dotter.
Roligt att träffa alla. Många jag inte hade träffat på många år.
Barn som blivit vuxna m egna familjer.


Coolt m KapVerdes flagga i hatten.

Kevin och Nadine.
Han klädd i sin nya favvo - regnjackan 😂


Felicia m nybakad student.

Fina ni.

Vidare hem, plocka upp Cornelia. Mot nästa mottagning.
Oscar Ljungqvist.



Oscar hade önskat sig en bucket-hatt. Efter lite letande och hjälp av Cornelia hittade jag en på Åhlens.
Den fyllde vi m öl och lite pengar.
Oscar ska tillsammans m sina kompisar åka till Magaluf!


Djungelbarn, de har alla gått på samma föräldrakooperativ.  Så fina ungdomar.

En härlig dag, glada studenter, fina vänner och mina älskade barn.

Idag är jag ledig. Ska göra så lite som möjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback