Ingen vanlig dag

Disputation - han gjorde det ! Doktor Stefan!


Hans avhandling.



En klunk vatten innan han börjar berätta om sin avhandling. 




Någon Chalmersstudent har funderat.



Han hälsas välkommen till sin stora dag.


I pausen innan opponenten tog över minglade  Stefan m åhörarna.  Här m Kevin.



En man från Kina var opponent. Ställde frågor som Stefan m lätthet och kunskap besvarade.



Gudfar och Gudson pratade om avhandlingen.
Kevin hade en del tankar. Frågor.
Stefan lovade att komma hem till oss och berätta mer. På en svenska jag förstår. Disputationen hölls på engelska. Ett språk jag behärskar men ämnet var så way above att nja...på svenska kommer jag typ att förstå.



Far och son. Min älskade morbror och min fina kusin.

Det tog inte lång srund för betygskommiteen att lämna besked.
Med bravur godkänd !



Där står han, nyblivna doktor Stefan !

🎩🎉🍾💞🎩

Grattis och Hurra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback