Semester

Idag är min första dag av dryga 4 veckors ledighet.
Då vaknar jag kl 05!
Why?!?
Idag är det tvätt, städa,handling och packning som står på schemat.
Imorgon den här tiden landar jag i München för vidare flight till BoaVista.

Två veckor ska jag vara där tillsammans m Kevin och Johan m familj.
Äventyr.
Som vi har längtat sen vi bokade i slutet av april.
Nathan har haft ett nedräkningsschema på kylskåpet.
Imorgon är det äntligen dags.
Jag har fått hjälp att boka biljetter. Fixat m hämtning från flygplatsen. Bröd kommer finnas till kvällsfikat.
Kyl å frys e påslagna.
Och chaufför till utflykter e klart.
Jag har bett om hjälp och allt har löst sig.
Fina släktingar 💞
Meningar jag tror mig behöva har jag fått nedskrivna.
Ordlista.
Kollat priser för om någon ska laga middag till oss. Vill göra rätt för mig/oss, varken betala för lite eller för mycket.
Vi har tankar om vad vi ska göra, se, uppleva.
Mest ska vi umgås. Vara tillsammans.
Klart är att Kevin och jag vill att Johan, Eva, Matteo, Nathan och Dorian ska få 2 fantastiska veckor.


Kaffe på en sval balkong e gott.

Önskar Dig en fin dag.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ha nu en helt magisk resa. Hälsa Kevin och Eva!!

Svar: 💞💞💞
Elisabeth T

2019-07-23 @ 08:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback