Fint

Att träffa vänner.
Nelita och döttrarna kom. Fika. Prat. Jag fick hjälp m ord, meningar på kreol.
Jag har gjort prat-pek karta till en kille i byn.
Hoppas att han ska förstå och kunna använda sig av detta.
Nelita och jag rastade Zigge  - tjejerna hade så kul att vininte ville störa.
Prat. 
Nelita - en så fin, varm, klok kvinna. Tacksam att jag har en så fin vän. ❤

När de åkt blev det ett avsnitt av Chicago P.D
Voight..
Sen dundrade Felicia, Dennis, Kevin och Hugo in.
Hugo åt middag m Cornelia och mig. De andra hade ätit.
Sen blev det ett tjattrande blandat m skratt.
Dessa ljuvliga ungdomar/unga vuxna.
Syskon, kusiner.
Jag log och njöt av att få lyssna.
Sen tog jag en promenad igen, då mötte jag Erica och Ivan.
Vi stod länge ute i den ljumma kvällen.

Vilkrn kväll det blev.
Tacksam.
🙏

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback