Onsdag

Gaaah trött är jag men det är bara att bita ihop.
Jag har jobbat lite för mycket. Nu drar jag i bromsen och jobbar bara mina timmar och inga extra.
Vila. Återhämtning. Viktiga saker att göra.
Vara.
Mitt jobb kan vara slitsamt på olika sätt. I måndags blev mitt uppdrag avbokat på plats.
Förberedelser i huvudet som pågått.  Energi som laddats för att sen Poff! 
Då kompade jag ut och gick hem.
Handlade. 
I affären mötte jag en person som gick på min högstadieskola.
Då var hen ute och cyklade...roligt att se att hen var på banan och hör hens berättelse om livet.
När jag kom hem lagade jag tilösammans m Cornelia och Kevin middag. 
Han kom direkt efter jobbet. 
Flygande jakob.
Ett glas vin.
Prat.
De satt kvar när jag monterade lasagne.
Det blev mer prat och serietittande.
Fixade matlådor till Kevin. Lillasyster körde hem sin storebror.
Igår tisdag ett spännande uppdrag . Ett och annat uppdrag fastnar hos mig på gott och ont. 
Igår var det på gott.
Nu ska jag rasta Zigge. Sen mot jobbet för att catcha up koööega och en bil.  Två timmars körning sen jobb sen hem.
Ha det fint 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback