Mysigt

Ibland sker saker av en anledning.  Som idag. 
Jag skulle hem från Frölunda. Kom på att 99ans buss går därifrån till Hjalmar.
När jag nästan är framme ringer Kevin. Han är preciiis på samma ställe som jag.
Vi åker hem tillsammans. Kollar att Stora Grå har en varningstriangel inför morgondagens besiktning.
Häntar Zigge å tar en härligt lång promenad. Pratar. Kevin kastar snöbollar. Försöker pricka olika träd och skyltar. Gick så där...
Handlade på torget.
Hem. 
Lagade mat.
Bokade hotel- en liten trip ska det bli.
Biljetter .
Åt god middag.
Kollade Baywatch filmen.
Någon somnade


Han sa att det berodde på att han sett filmen.
Cornelia kom hem. 
Mer prat.
De har mycket att berätta om sina jobb. Kul.


Mina prinsar. Jodå, jag lyckades kalla Kevin för Zigge idag igen!

Nu ligger jag här med mina nya raggsockar som bästa Malin på jobbet har stickat till mig.
Hon fick garnet i fredags !!



Så fina. Ljuvliga. Lite wild and crazy färger för att vara mig.
Tack fina Malin ❤

Nu är denna dag till ända. 
Håll tummarna för att Stora Grå får en ok- stämpel imorgon kl 07:30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback