Alltså

Nu ska jag se om jag kan få detta att funka. Jag är inte direkt känd för mina datorkunskaper...men skam den som ger sig. Jag tror att jag är mer känd för min envishet. Good or bad. Nope det funkade inte. Jag får hoppas att appen snart kommer tillbaka i uppdaterad form. Under tiden samlar jag på bilder som jag vill skriva om. Jag tycker att textinlägg har en tendens att kännas döda...jag gillar ord tillsammans med bilder. Som ett gammalt hederligt fotoalbum. Jag ska iaf hjälpa en vän att hämta en möbel och köra den hem till henne. För det behöver jag bilen och just nu har Kevin den. Han kommer hit om ett tag. Sen har jag två katter som är hungriga och vill att jag kommer till dem. Ja ja, klockan är inte mycket och dagen är lång. Jag kommer fixa detta. Jag ska också klura på hur i hela fridens namn jag ska få till detta med bilder via datorn ...eller mobilen utan appen. Kram på Dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback