Ön runt

Med Eugenio och Dani.


Curral Velho. Här hade vi "saltkrig" .plockade salt. Åt salt.


Landskapet.

Havet.

Dina och Doris kokospalmer.

Som de älskade att sitta ute.

Vi fastnade i sanden. Bilen dog men tur bog hade Marchellin startkablar med sig.


Åsnorna strövar fritt på ön.



Santa Monica - utsedd till en av världens tio vackraste stränder.
Det förstår jag MEN få kreoler badar här då underströmmarna är så starka.
Turisterna blir besvikna på den röda flaggan...

Kevin skulle fota Eva och mig - då tog han en räcka selfies 😂


Kevin du fina unge man.

Badflickor.


Vi fick ett härligt skrattanfall.



Så vackert.



Läste bok. Det badades. Några satt i skuggan på den lilla restaurangen.
Det dracks medhavd grogue.

Hit kommer jag gärna igen.



Min son. Fina Kevin.


Mor och son.

Dagens selfie.

Dagens fortsatte. Ett stop på flygplatsen för det obligatoriska kaffet.
Eugenio hade beställt mat till oss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback