Hämtade Felicia & Dennis

En härlig vecka på Gran Canaria. All inclusive.
Sol å bad.


Zigge var med oss. Han la sig tillrätta och väntade.
På vägen hade vi lämnat Sparris och Blåbär. Deras bur var städad och de hade fått mat och vatten.

De kom - brunbrända och fina.
Körde hem dem.
Jag fick så många och fina presenter. 🥰


Honungsrom. Bubbel. Ljuslykta m fin text och ett par solglasägon.
Cornelia fick en kaktus = Bengt. Och en lykta m text om systerskap. 

När jag gick å la mig ringde den förhatliga arbetsmobilen!
Bara att klä på sig å åka å jobba.
Idag fick jag kompa ut för att sova klart.
Kom till jobbet ,hämtade skrivtolksutrustning och körde bil i en timma.
Det kom ingen som behövde tolkning! Jörde tillbaka.
Nu e jag på väg hem, kompade ut. 
MÅSTE sova!
Sen laga mat för ikväll kommer barnen inkl Dennis på middag. 🥰

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback