Fredagen

En enda lång mötesdag. Jag gillar inte möten.
Jo om de ger mig information,  kunskap något matnyttigt men ofta känns det som jag sitter av tid.
Via systemet för att handla till Cornelia. Hoppade på bussen - från Domkyrkan till Brunnsparken tog det 35 minuter! Totalt kaos i kollektivtrafiken.
Kom hem.
Kopplade Zigge å gick ut på promenad.
När Cornelia kom hem hade hon bråttom. Hon skulle på fest. Oskar har fyllt 18 - lillebror till Matilda, Julia och Olivia.
Det skulle firas.
Jag hjälpte henne att locka håret. Körde henne dit via McDonalds, hon var hungrig.
Felicia och Kevin var också där och firade Oskar.
Jag åkte hem. Poppade popcorn.
Letade reda på en film. Kröp upp i soffan.
Tänt ljus.


Ljuslyktorna vi fick av Felicia och Dennis. 
En skön kväll hemma. Själv. Eller nej ,Zigge var hemma m mig. 🥰

Klockan 04 väcktes jag av Cornelia och Kevin.
De rumlade in efter en härlig kväll och natt.
Jag klädde på mig och körde hem Kevin.
Tur att jag har lätt att somna om.

Vakande idag 07, rastade Zigge.
Lite film.
Frukost framför tv:n.
Nu nyhetsmorgon.
Lördag . Ledig. Skönt. 💃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback