Första arbetsveckan avklarad

Det gick bra. Fått bekänna färg, skrivtolkat och teckenspråkstolkat.
Umgåtts m kollegor.
Besvarat mail som kommit under semestern.
Förbereder en föreläsning jag ska hålla i början av september.
Haft lunchlåda med mig varje dag. 👏👏👏

Avslutade veckan med en AW . 


Har klickat hem ett armband från @loveandbeproud.

Detta är ett armband jag fick av Cornelia förra hösten.
Jag har det nästan varje dag. 


Undrar du vad det är för filur till vänster?
Det är Camillas profilbild på messenger 😂

De sa att det skulle bli fint väder idag men än är det molnigt. 
Jag är snart klar m tvätten. Den ska vikas och hängas in sen.
Cornelia jobbar. Zigge och jag ska ta en härlig, lång,promenad.

Önskar Dig en fin dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback