utsikten




En äkta spansk tjurfäktningsarena! Dock utan tjuren Ferdinand - nä tack och lov var arenan tom.
Jag tycker tjurfäktning är barbariskt.






Frukost åt vi rakt över gatan. God var den.



Felicia och Cornelia.


Här bodde vi. På våning 12 fanns ett gym bastu och bubbelpool.
Och takterrass.





Utsikt från takterrassen.




Underbara dagar i Spanien även om vädret inte var tipp top - att få vara med dessa underbara döttrar gör mig glad. Kommer att bära med mig det i mitt hjärta.
Tack för att ni följde med mig. ❤

Kommentarer
Postat av: Fnulan

Åh jag vill också resa med min Cornelia. Känns kört nu när Ärtan snart kommer. Jag blev jätteförtjust i Nerja när jag var där och skulle vilja se mer av det.
KRAM

Svar: Åå så roligt att bli mormor. Jag hoppas att jag får bli det också men att det dröjer ett tag till.Jag kan också tänka mig att åka tillbaka till Marbella/Malaga , ja alla platser där solen lyser. Om jag sen får sällskap av mina barn så blir det bara en extra bonus.
Elisabeth T


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback