Malaga och Marbella





Cornelia och jag tog en härlig promenad längs stranden. Tog oss ett glas.



Palmer. Sol. Strand. Underbart.



Planen var att äta middag på någon av restaurangerna längs med strandpromenaden men de var alla stängda !!
Så efter mycket traskande hittade vi till sist ett ställe där vi åt 
Helt okej mat.



Någon har ett antal solglasögon med sig.


Jag köpte kaffe på stan och under tiden  hade Cornelia ordnat sett goda.
Vi packade och tog oss till bussen för vidare färd till Marbella.







Vi tog oss till hotellet. Nedför hela vägen.
Hotellet ..nja bilder luras. Centralt ja men mycket kvar att önska.

Jaja.
Cornelia och jag tog en promenad längs stranden.



Helt klart skönt att få i kortärmad tröja. Känna solens strålar värma mig.

Hem och lite piff.
Taxi till Petra och Jonas våning.
Wow så fint de bor.



Petra - du fräscha 50åring ! Du ser precis ut som när vi lärde känna dig i mitten av 80talet.
Du e så fin !

 

Här tillsammans med sin fina familj.
Jesper och Jonas som sitter på huk.
Elin Casper och dottern Lina som står bakom.
Lina är tjejen till höger.





Grattis fina Petra och stort tack för att jag fick komma och fira dig på din stora dag !
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback