Julavslutning

Tåg t/r Vänersborg. Mysigt att resa m kollegor.
Macka hos BAS ,beställning/samordning/administration.
Promenad till Residenset där vi hade möte i fullmäktigesalen.
Vi hade, frivilligt, med oss en julklapp gör max 50 kr.
Vi hade också skrivit en positiv hälsning till var och en av våra kollegor.

 
Mina fina almanackor 😍😍😍
Och min julklapp. Hen som hade köpt den var nöjd och hoppades att jag skulle få den.
Det var lotteri och jag fick den.
Här ser ni brevet om mig från kollegorna.
Lunch på Lagergrenska huset.
Såå gott.
Julklappen var två små ljusslingor som man stoppar ner i en tom flaska.  Så fint.

Vilka peppande ord, så fina. Jag klarade inte att läsa det , tårarna kom.
När jag kom hem satte jag mig i lugn och ro för att läsa.
Wow - så överväldigande. Vilka ord. Om mig.

Nu fredag. Snart helg. Snart jul. Ikväll blir det glöggmys.

Ha en fin fredag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback