Fredag

Jag var trött från det jag vaknade till jag gick och la mig.
Längtade efter att få sova.
Jobbade. Åt lunch. Drack kaffe med kollegor.
Ett sista uppdrag innan jag fick åka hem.
Mötte Cornelia i Nordstan. Vi skulle hämta upp en sittpuff som vi beställt.


Blev precis så fint som vi hoppades.
Vi kånkade den på spårvagnen över till Backaplan där C parkerat bilen. 
Den vägde inte mycket men var otymplig!
Mot coop där vi shoppade inför morgondagens glöggmys. 
Cornelia hade gjort en lista.
Vidare till systemet - glögg, öl och vin.
Hem. Lasta av.
Jag kopplade Zigge. Långpromenad. 


Satte upp ny ljusslinga på balkongen.
Fixade mat. Felicia kom hit. Mat, prat, skratt och film.
Jag blev så trött, somnade i soffan och vaknade av mina egna snarkningar!!
Gick resolut och la mig.
Somnade troligen före 21.
Vilket resulterat i att jag är vaken nu. 06!
Jaja, idag är det en välfylld dag. Fix och trix. Sen kommer det gäster. Det ser jag fram emot.
Ha en fin lördag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback