Lördag

Vaknade tidigt. Cornelia och jag åkte till Coop. Färska frallor och juice inhandlades.
Frukost.
Promenad med Cornelia till hållplatsen, vidare på lång promenad m Zigge.
Hem, fixa lite, sen åter en promenad mot staden. Vän i lurarna.
Regnet kom. Tog bussen den sista biten.
Vivien välkomnade mig. Ny salong. Så fin. Så välkomnande.



Och klockan var efter 12 så jag blev serverad ett glas bubbel.

Möttes upp av C och vi gick för att äta lunch. Sedan spenderade jag tid själv. Bok i lurar. Dryck. Kaffe.
Sen mötte jag Cornelia. Och vi gick till Storan för att möta vänner.


Hon är en duktig fotograf.
På vägen hem köpte vi dricka och chips. Vi la  oss i soffan. Hon somnade och jag gick på promenad m Zigge 😂

En underbar dag. Idag söndag och lite saker ska göras.




Kommentarer
Postat av: El´ena

Vilken bra bild på dig!!!! KRAM

Svar: Tack, Cornelia tog den igår. ❤
Elisabeth T

2018-08-26 @ 19:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback