Helgen lider motsitt slut

Och jag är trött.

Gårdagen bjöd på mycket.
Bokmässan.
Fotboll Gais va Brommapojkarna på nya gamla renoverade Ullevi.
Oavgjort.
Antonio och jag åt tapas på El Toro bravo.

Sen sen gick vi till kajskjul 8.




Så bra. Sånt drag. Sånt blås. Hans sång. Hans speciella ..falsettsång. Så bra.

Mötte Cassius och Anna. Gick till Pigalle. Det dracks drinkar.
Vagnen hem.
Rastade Zigge.

Vaknade - åt frukost. Cornelia och jag övningskörde. Turné runt halva Hisingen.
Ikea.
Rusta.
Hm.
Skopunkten.
Coop.
Apoteket.
Kötthallen på Backaplan.

Hem. Rasta Zigge. Vila lite.
Sen lagade Cornelia och jag middag. Antonio och Felicia hade varit i stallet.
Kevin vaknade lagom till maten var klar.

Middan blev så god. Bild finns på picard_göteborg Instagram . Cornelia har lagt upp det så snyggt.




Tro det eller ej men vi spelade bingolotto ikväll. Alla fem.
Dock blev det nog ingen vinst.

Nu är det dags att sova. Börjar 07 imorgon.

Då kanske jag ska ha min nya tröja eller poncho jag köpte idag.

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback