Lång dags färd mot natt

Började med ett möte imorse - ni vet ett som kräver närvaro.  Tänkande  - känslor som strömmar.  

Bra men jag blir så trött i knoppen efteråt.
 
Till jobbet men på vägen dit köpte jag några koppar som jag fick levererade nästan till jobbet. Mötte säljaren på Kungshöjd. Fyndade. Instagram e bra.
 
Jobb. Bilkörning. Mer jobb.  Teknikstrul. 
Felicia kunde hämta mig men jag hade lite bilkörning kvar och lite efterarbete på tc. Hon hämtade Cornelia från jobbet samtidigt som hon lämnade Antonio som var på aw.
 
Bussen hem och väl där möttes jag av middag som doftade ljuvligt.
 
 
 
 
 
Köttfärsgratäng m sötpotatis. 
 
 
 
 
 
Silviakaka m rosa glasyr.
Båda gjorda av Felicia.
 
 
 
 
 
För det glaset var jag sååå värd.
 
 
 
 
 
Jodå  lyckades allt att äta lite glass också. Förlåt den dåliga kvalitén på bilden.
 
Allt ackompanjerat av bästa sällskapet - döttrarna.
Och prins Zigge.
 
 
 
 
 
Ni e det natten  - sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback