8 november

På morgonen hade jag sms kontakt med min moster. Sms skickades fram å tillbaka. Först när hon i ett skrev datumet förstod jag piken - det komiska. 

Jag hade helt glömt att det var mosters födelsedag!
 
Jaja  så kan det bli. 
 
 
 
 
 
Hon fick en för tidig födelsedagsbukett i lördags och ett hurra igår om än lite sent.
 
Jobbade som vanligt. Skrivtolkning. Skoj.
Att känna flow - fingrarna dansar över tangenterna är så skönt. 
 
Rum för papper hade vernissage. 
Jag och kollegan Sandra gick dit.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så skira. Fina.
Köpte mig en penna och ett vackert kort.
 
Ett glas bubbel fick vi.
 
Massage. Spontanbokade tiden. Viscus vid Danmarksterminalen. 
Victor var bra. Nu sitter inte mina axlar o öronen. 
 
Sushi m kollegor innan konserten i Annedalskyrkan. 
Gabriel Fors m kören Happy Voices. 
 
 
 
 
 
Charlotte Perrelli var gästartist.
 
Sen hem via Coop där jag och Felicia handlade mat.
Hem fixa kvällsfika. Umgås m döttrar. 
En bra onsdag !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att du bokat hos Victor! Kram Camilla

2017-11-09 @ 16:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback