Update

Årets vitsippskort är taget.





23 året i rad.
Tradition. 

Vi har kollat fotbollsmatch. Ale United vann m ..tappade räkningen men kanske 5-0?!




Vi hade sällskap av Marianne & Sune m två hundar.
Johan Eva och Dorian. 
Antonio Felicia Kevin och jag samt min bror.
Solen lös och de bjöd på bra fotboll.




Kevin m sin gudson Dorian.




På lördag förra helgen var vi på Lena Ph.
Antonio jag och svärmor.
Först var vi på konstutställning. Sen fikade vi på Evas Paleys. Tog ett glas. På Heaven 23 tog vi en drink innan vi gick till Rondo. 
Räkmacka. Vin och efterrätt. 
Jag hade inga förväntningar på showen men den var bra. Riktigt bra.
Skoj m lite glitter och glamour. 






Nu ska jag fortsätta min söndag. Städ. Tvätt. Matlagning.
Ikväll ska jag hämta Antonio på Lisebergs södra parkering. Han är i Hemsedal.
Avslutningshelg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback